Tai, ką penktadienį padarė DNB, taps atskaitos tašku lietuviškoje korporatyvinėje komunikacijoje – nuo šiol ji smarkiai devalvuota.
DNB pranešė apie savo naująją svetainę vienu sakiniu, ir kartu pasišaipė iš įprastinės komunikacijos būdų:
- tiesiog paleido savo naująją no-nonsense svetainę;
- išplatino vieno sakinio pranešimą spaudai su redakcine bomba, kuri devalvuoja tokiais atvejais įprastą pompastišką korporatyvinę komunikaciją.
Jei tai atliktų eilinė įmonė, būtų galima sveikinti už originalumą. Kai tai padarė vienas iš didžiųjų bankų, tai reiškia, kad keičiasi žaidimo taisyklės. Tai signalas, kad įprastas korporatyvinis pozicionavimas ir komunikavimas kapituliuoja, užleisdamas vietą aiškumui ir paprastumui.
Vienas sakinys – galite ir neplatinti (ir taip bus tik geriau)
Taigi, penktadienį DNB išsiuntė trumpą pranešimą žiniasklaidai apie savo naująją interneto svetainę. Jame – vienas sakinys; visa kita ištrinta, palikti tik redakciniai komentarai, kodėl reikėjo tą likusį tekstą ištrinti. Pasirodo,
viską reikėjo ištrinti todėl, kad tas
viskas – korporatyvinė pompastika su vizijomis, misijomis, ambicijomis, naudomis, situacijos apžvalga ir loginiais pagrindimais – yra nereikalinga ir neįdomu. Neįdomu klientui. Jam visa tai iš esmės nerūpi – jei jam šiuo metu nieko iš banko nereikia, jis tokios pranešimo ir neskaitys. Jei reikia – bandys tai gauti irgi neskaitęs. Ši žinutė – tai DNB aiškios komunikacijos manifestas.

Šaltinis:
DANSU DANSU
DANSU nuomone, tai yra vienas originaliausių pranešimų spaudai. Čia bankas ne savo pranešimą patrumpino, o visą įprastą korporatyvinę komuniaciją.
Ką turėjo galvoti žurnalistai, gavę tokį akibrokštą? Kad teks patiems kažką apie tai parašyti. O gal nieko ir neskelbti, jei jau taip?